Testreszabhatóság
Ingyenes szállítás
Diszkrét csomagolás
Prémium minőség
Árgarancia
Élethű élmény

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. (székhely: 2921 Komárom, Ady Endre utca 75/b., adószám: 29146060-2-11), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. adatai:
ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft.
2921 Komárom, Ady Endre utca 75/b.
Cégjegyzékszám: 11-09-027259
Adószám: 29146060-2-11

Tárhelyszolgáltató adatai: Time4VPS.com, UAB "Interneto vizija", J. Kubiliaus st. 6 , Vilnius, Lithuania, VAT: LT263507314

Az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. és a vevő között létrejött szerződés nyelve a magyar.

1. Megrendelés

Keresse meg weboldalunkon a kívánt terméket. Ha a termék mérete és beállításai megfelelőek, akkor a terméket a Kosárba teszem gomb megnyomásával helyezheti a kosárba. Amennyiben szeretné, a Kosárba teszem gomb alatti Testreszabás gombbal testre szabhatja a terméket.

A kosára tartalmát megtekintheti vagy eltávolíthat egy terméket a felső menüsorban található Kosár gombra kattintva. Ekkor megjelenik a kosár tartalma, itt a termék képe melletti piros x megnyomásával eltávolíthatja a kiválasztott terméket. Ha a mennyiségen állítani kíván, akkor azt követően a Kosár frissítése gombra kattintva frissítheti a kosarát. 

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, mely az ÁFÁ-t és a szállítási költséget is tartalmazza (15.000 Ft feletti rendelés esetén).

A termékek tulajdonságai a termék adatlapján találhatók. Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban további kérdése lenne, ügyfélszolgálatunk telefonon vagy online rendelkezésére áll.

Amennyiben az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. körültekintése ellenére téves ár kerül feltüntetésre a webáruházban, például feltűnően értékaránytalan ár, vagy nyilvánvalóan téves, a termék közismert árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő pl. 0 Ft-os ár, akkor a ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. a tévedés alapján jogosult a megrendelést törölni vagy a termék helyes áron történő értékesítését és szállítását felajánlani.

A Tovább a pénztárhoz gomb megnyomásával befejezheti megrendelését. A megrendeléshez szükséges megadni a megrendelő adatait, a szállítási és számlázási címet, valamint lehetősége van további információk megadására is (nem kötelező).

Amennyiben minden adat helyes, a Megrendelés elküldése gombbal véglegesítheti megrendelését, mely fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára.

A megrendelő által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető késedelemért és egyéb problémákért felelősséget nem vállalunk.

2. Visszaigazolás

A megrendelő által küldött ajánlatot (megrendelést) az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. automatikus visszaigazoló e-mail útján válaszolja meg, mely tartalmazza a Megrendelő által megadott adatokat, a rendelés egyedi azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, a termékek árát, a szállítási költséget, a szállítás módját és a teljes fizetendő végösszeget. Ha az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. nem küld visszaigazolást a megrendelésre 48 órán belül, Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól. A visszaigazolás a Vevő ajánlatának elfogadását jelenti, és a szerződést létrehozza a felek között.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a leadott megrendeléseken sajnos nem tudunk változtatni.

3. Szállítási és fizetési feltételek

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit, elektronikus úton kerül iktatásra, utólag az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft-hoz eljuttatott kérelemre hozzáférhető.

Általános rendelkezések

A megrendelés elindításához a vásárlás végösszegének 40 %-nak előlegként való megfizetése (előre utalásos vásárlásnál a teljes összeg megfizetése) szükséges. Erről az előlegszámlát a rendelés után automatikussan kiküldjük. Szállítási határidő az előleg beérkezésétől számított 20-40 munkanap.

Kiszállítás futárszolgálattal

A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat kézbesíti a rendeléskor megadott címre, a számla végösszegét a futárnak szükséges kifizetni utánvétellel.

Előre utalás vagy utánvétel

A vásárlás során előre utalással vagy utánvétellel tud fizetni. Személyes átvétel nem lehetséges

Az előre utalás esetében az egész összeget kérjük előre befizetni, a gyártás ebben az esetben azután jelenik meg, hogy az összeg megjelent az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. bankszámláján. A gyártás után a gyártó közvetlenül a vevőnek postázza el a terméket.

Utánvétellel történő vásárlás esetén a vásárlás végösszegének 40%-nak befizetése után kezdődik meg a gyártás, a fennmaradó összeget a termék átvételekor a futárnak kell megfizetni.

Az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. fenntartja a jogot arra, hogy amennyiben a vásárló többszöri alkalommal nem veszi át a megrendelt termék(ek)et, akkor részére megrendelést csak előre utalásos fizetési móddal, vagy előleg fizetését követően teljesítsen.

4. Elállási jog – visszavételi garancia

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) rendelkezései szerint a webáruházban történt vásárlása esetén minden esetben 30 napos visszavételi garanciát nyújtunk, tehát Ön az áru átvételétől (több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek az átvételétől) számított 30 napon belül élhet elállási jogával indokolás nélkül. Ön az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Rendelet rendelkezései és így a jelen általános szerződési feltételek szerint is az elállás jogával csak akkor élhet a vásárló, ha a terméket mint fogyasztó (tehát magánszemély) és nem mint vállalkozás vásárolta. A vállalkozás nevében, nevére vagy üzleti tevékenység keretében vásárolt termékekre ez a jogosultság nem vonatkozik.

A fogyasztó elállási jogát úgy gyakorolhatja, hogy elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatot juttat el az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft-hez, és a terméket a vásárlást igazoló bizonylattal vagy annak másolatával együtt visszajuttatja székhelyünkre (2921 Komárom, Ady Endre utca 75/b., lehetőleg eredeti csomagolásában, de a csomagolás megléte nem feltétel). Ha az elállási jogát a fogyasztó írásban gyakorolja, elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni (nem kell beérkeznie 14 napon belül).

A visszaküldött termékeket csak zöld postai utalvánnyal továbbított csomagként, vagy személyes átadás során tudjuk fogadni, az utánvétellel visszaküldött csomagokat sajnos nem áll módunkban átvenni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszahozott csomagok után készpénzt csak úgy tudunk visszatéríteni, hogy a visszajáró összeget postai készpénzfizetési utalványon fizetjük vissza, így Ön azt készpénzben kapja meg az Ön által megadott szállítási címen. Az Ön által igénybe vett fizetési módtól eltérő visszafizetési módot bármikor választhat erre irányuló írásbeli nyilatkozatával.

Az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti az Ön által megfizetett vételárat a fizetési móddal megegyező módon, a szállítási költségekkel együtt. A Rendelet szabályai szerint a vételár (és szállítási költség) mindaddig visszatartható, amíg a vásárló a terméket hiánytalanul vissza nem szolgáltatta. A fogyasztó a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell, hogy juttassa részünkre.

A visszaküldés közvetlen költségét a Rendelet értelmében a fogyasztó viseli.

A Rendelet szabályai (29. §-a) szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak). Az ilyen termékek visszavétele az Eladótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Elállási jogát a következő nyilatkozatminta visszajuttatásával is gyakorolhatja: (Csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

Címzett:

ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft.

E-mail: kapcsolat@szex-baba.hu

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében:(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék megjelölése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt

5. Jótállás és szavatosság

KELLÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?  

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

JÓTÁLLÁS

Hibás teljesítés esetén a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet alapján az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. a jótállási körbe eső (10.000,- Ft feletti értékű) termékei vonatkozásában jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A vonatkozó jogszabályban foglaltakon túlmenően a jótállási körbe eső (10.000,- Ft feletti értékű) termékeinknél 12 hónap jótállást vállalunk.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállásunk csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, és az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. számlájával igazolt termékekre érvényes. A jótállási idő kezdete a termék átvételének napja. Amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben jótállási jegyként is szolgál.

6. Szerzői jogok

A szex-baba.hu weboldalon feltüntetett mindennemű adat, információ, kép stb. szerzői jogvédelem alatt áll, annak bármilyen módon és célra történő felhasználása kizárólag az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

7. Panaszkezelés

Termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatos panasz esetén az alábbi elérhetőségeinken tehet bejelentést:

ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft.

2921 Komárom, Ady Endre utca 75/b.

Telefonszám: 06-70/658-7979

E-mail: kapcsolat@szex-baba.hu

A szóbeli panaszt az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a az írásbeli panasz elbírálására vonatkozó határidőben (lásd lent) az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. egyedi azonosítószámmal látja el.

Az írásbeli panaszt a ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. indokolni köteles.

Az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz.A járási hivatalok elérhetőségeit itt találja.

A fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft.-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségét itt megtekintheti.

Online vitarendezés

Az Európai Bizottság létrehozott egy olyan honlapot, amelyen keresztül lehetőség nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitákat ezen keresztül rendezzék, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók a távolságok ellenére is tudják érvényesíteni jogaikat.

Az online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

8. Egyéb rendelkezések

A szex-baba.hu weboldalon feltüntetett árak magyar forintban értendők és az ÁFÁ-t tartalmazzák.

A megrendelése elküldésével a fogyasztó tudomásul veszi és elfogadja az ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. Általános Szerződési Feltételeit.

Jelen feltételek alapján megkötött szerződés kizárólag elektronikus formában kerül rögzítésre és megkötésre, így a szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

A ANKILA Online Marketing Kereskedelmi Kft. a webáruházban előforduló esetleges hibákért, elírásokért, üzemszünetért vagy bármilyen más, a webáruház működésével összefüggő hibáért felelősséget nem vállal.

Komárom, 2019. október 1.